Usługi

Wdrożenia Navireo

Navireo to produkt klasy ERP wspomagający zarządzanie. System skierowany jest do przedsiębiorstw, które poszukują nowoczesnego i niezawodnego narzędzia usprawniającego działalność firmy.

Został stworzony z myślą o firmach średnich, ale może być z powodzeniem stosowany również przez małe i duże przedsiębiorstwa.

Navireo logo

Data Quest jako autoryzowany partner firmy InsERT zajmuje się profesjonalnymi wdrożenia systemu Navireo.

Posiadamy wieloletnie doświadczenie informatyczne, realizowaliśmy wdrożenia oprogramowania InsERT w firmach z wielu branż oraz biurach rachunkowych.

Dodatkowe informacje na temat systemu

Navireo to przyjazny w obsłudze zintegrowany system informatyczny wspomagający zarządzanie w średniej firmie. System został stworzony z myślą o przedsiębiorstwach, które wymagają indywidualnego podejścia oraz dostosowania do profilu działalności i poszczególnych stanowisk.

Navireo jest dostosowany do potrzeb firm z branży mięsnej, w których został przetestowany i z powodzeniem wdrożony. Navireo pozwala redukować koszty i zwiększać efektywność działań, dzięki czemu nawet niewielkie masarnie mogą z powodzeniem konkurować na rynku, tworząc silne i cenione przez klientów marki.

Przedsiębiorstwa branży mięsnej potrzebują systemu dopasowanego do ich działalności

System ERP dla branży mięsnej Navireo umożliwia m.in.:

  • fektywne zarządzanie asortymentem, ze szczególnym uwzględnieniem dat ważności, partii, kontroli jakości;
  • kontrolę nad kosztami produkcji – skuteczne monitorowanie wartości składników i surowców;
  • zarządzanie sprzedażą i magazynami;
  • budowanie stałych relacji z klientami;
  • zarządzanie finansami oraz kadrami i płacami.

Mamy świadomość, że przemysł mięsny rządzi się swoimi prawami. Panuje na nim duża konkurencja, wymagania klientów są wysokie, a regulacje prawne dotyczące produkcji żywności – bardzo rygorystyczne. Istotnym aspektem działalności zakładów mięsnych jest więc zarządzanie jakością wytwarzanych i sprzedawanych produktów ze szczególnym uwzględnieniem ich krótkich okresów ważności.

Przedsiębiorstwa branży mięsnej, aby utrzymać się na konkurencyjnym rynku, efektywnie działać i rozwijać się, wymagają silnego wsparcia w postaci elastycznego systemu, który można dopasować do specyfiki ich działalności.

Zalety Navireo

  • system pozwala na wypracowanie elastycznych mechanizmów jednoznacznej i szybkiej identyfikacji wyrobów z uwzględnieniem ich cech takich jak data ważności, waga, przyporządkowanie do partii.
  • Navireo pozwala na dopasowywanie działania do aktualnej, dynamicznie zmieniającej się sytuacji. Pozwala na szybki dostęp online do potrzebnych informacji. Dzięki temu można m.in. na bieżąco:
  • zmniejszać poziom zapasów i kosztów materiałowych;
  • redukować czas realizacji zamówień;
  • określać sprzedaż danej partii w oddziałach;
  • swobodnie zarządzać wszystkimi magazynami;
  • przeprowadzać kalkulacje marketingowe i cenowe;
  • optymalizować nakłady pracy, m.in. poprzez zmniejszanie niedoborów zasobów, liczby przestojów, powtórzeń i nadgodzin.
  • za sprawą Navireo w magazynach i sklepach znajduje się towar najbardziej pożądany przez klientów, a dostawy są terminowe.
  • system pozwala sprawnie zarządzać siecią sprzedaży – sklepami firmowymi, hurtowniami, oraz mobilnymi sprzedawcami. Natomiast uproszczony interfejs modułu szybkiej sprzedaży umożliwia prostą i błyskawiczną obsługę klienta.
  • Dzięki wbudowanemu i w pełni zintegrowanemu z całością systemu modułowi CRM Navireo ułatwia pozyskiwanie nowych oraz budowanie zaufania wśród obecnych klientów. System umożliwia efektywne zarządzanie promocjami czy wyprzedażami, zarówno w poszczególnych punktach, jak i kanałach sprzedaży.
  • Centralna baza danych oparta na najnowszych technologiach firmy Microsoft umożliwia dowolną i natychmiastową analizę efektywności poszczególnych działów firmy lub punktów sprzedaży, a także poszczególnych linii lub partii produktów.
  • System umożliwia kontrolę płatności i skrócenie czasu spływu należności, automatyzację procesu tworzenia faktur, monitów, a także przygotowywanie zestawień okresowych i śledzenie zaległych płatności.
  • System umożliwia śledzenie warunków finansowych dostaw, co umożliwia szczegółowe planowanie przepływów pieniężnych oraz płacenie za faktury wymagalne.

Ulotka informacyjna dla branży mięsnej

Przedsiębiorstwa działające w branży piekarniczej oraz cukierniczej, aby dobrze funkcjonować i rozwijać się, muszą bezbłędnie zarządzać specyficznymi dla tego rodzaju działalności procesami. Kluczową rolę odgrywa sprawna organizacja zbierania zamówień, rejestrowania zwrotów czy fakturowania sprzedaży. Nowoczesny zakład wymaga błyskawicznego dostępu do informacji, dotyczących całej firmy, jak i wybranego asortymentu lub produktu, w powiązaniu z realizowanymi wcześniej zamówieniami, co jest wymagane przy planowaniu produkcji. Aby móc efektywnie działać, piekarnie i cukiernie potrzebują elastycznie dopasowanego systemu.

Analizy

  • System umożliwia wykonywanie zaawansowanych zestawień i podsumowań.
  • System pozwala na dowolną i natychmiastową analizę efektywności poszczególnych działów firmy lub punktów sprzedaży, a także poszczególnych linii lub partii produktów.

Planowanie produkcji

Pozwala na automatyczne przygotowanie planu produkcyjnego poprzez rejestrację zamówień.
Umożliwia błyskawicznie naliczyć i wydrukować zestawienie asortymentowe na dany dzień dla produkcji. Dane te mogą być wielokrotnie aktualizowane natychmiast po wprowadzeniu kolejnych zamówień lub zmian w nich.
System umożliwia wydruk etykiet na poszczególne asortymenty, także na opakowania zbiorcze.

Zamówienia i dostawy towaru

Navireo oszczędza czas przy wypisywaniu zamówień i wydań towaru do sklepów.

Dla przykładu skopiowanie zamówienia ze 100 pozycjami nie przekracza 15 sekund. 100 różnych zamówień do 100 sklepów można wygenerować w 25 minut!

System umożliwia automatyczne generowanie dowodów dostaw, WZ albo zamówień dla wielu klientów jednocześnie, z uwzględnieniem poszczególnych dni tygodnia:

  • na podstawie zamówienia z poprzedniego dnia.
  • na podstawie zamówienia z tego samego dnia poprzedniego tygodnia.
  • na podstawie wskazanego wzorca dla danego sklepu dla danego dnia tygodnia.
  • wg poprzedniego zamówienia tego samego lub innego sklepu.
  • wg dowolnego innego wzorca albo w ogóle bez wzorca.
  • w każdej chwili jednym kliknięciem można zamieniać sposób powielania na jeden z wyżej wymienionych.

Gwarantuje uszeregowany ruch dokumentów w obsłudze kierowców i tras dostaw:

  • organizuje wydruki dla kierowców oraz trasy dostaw w podziale na asortyment lub adresy odbiorców.
  • Umożliwia ilościowe oraz cenowe zmiany asortymentu w zamówieniach/wydaniach niezależnie od wzorca, na podstawie którego są generowane.
  • Zapewnia łatwe przypisanie indywidualnych cen dla każdego artykułu w rozróżnieniu na poszczególne sklepy, z jednoczesną możliwością zmiany tej ceny lub jej blokady w chwili wystawiania nowego dokumentu.
  • Pozwala na automatyczne zmiany cen w zależności od dnia tygodnia z uwzględnieniem indywidualnych cen dla poszczególnych odbiorców.

Ułatwia wydrukowanie dowodów dostaw tylko dla odbiorców konkretnego kierowcy, w odpowiedniej kolejności, a także generuje zbiorcze zestawienia asortymentowe, podpowiadając ile, czego i w jakiej kolejności powinien załadować na samochód.

  • Pozwala na seryjny wydruk utworzonych dokumentów jednocześnie dla wszystkich kierowców.
  • dokumentuje zaliczki oraz płatności przyjmowane przez kierowców.

Zwroty

Obsługuje zwroty asortymentu na kilka sposobów:

  • w standardowy sposób, poprzez tzw. „płatność chlebem” (lub dowolnym innym asortymentem piekarniczym jako ekwiwalent za zwrócone pieczywo; program sam wylicza ilość takiego ekwiwalentu, pomija go przy fakturowaniu, ale uwzględnia w automatycznie generowanym codziennym planie produkcji).
  • w zgodzie z wymogami urzędów skarbowych, które nakazują wystawianie faktury korygującej.
  • jako zwrot towaru bez faktury korygującej, jeżeli nie podlegał on wcześniejszemu fakturowaniu.
  • poprzez komasowanie i jednorazowe podliczanie zwrotów raz na kilka dni.

Na wiele sposobów kontroluje na bieżąco zwroty pieczywa od poszczególnych sklepów:

  • kwotowo zbiorczo w różnych, dowolnie wybranych, łatwo definiowalnych przedziałach czasowych.
  • ilościowo.
  • ilościowo i/lub kwotowo w rozbiciu na asortymenty i wybrane dowolne okresy.
  • ustalanie, kto i kiedy ma największe zwroty (kwotowo lub ilościowo, zbiorczo lub w rozbiciu na asortyment).
  • Zdejmuje z użytkownika szereg pracochłonnych i długotrwałych czynności, minimalizując ryzyko wystąpienia błędów przy wystawianiu dokumentów. Rejestruje zwroty automatycznie i uwzględnia je w momencie wystawiania zbiorczej faktury dla klienta.

Umożliwia poprzez jedno kliknięcie automatyczne, zbiorcze zafakturowanie sprzedaży z kilku dni dla wielu klientów jednocześnie, z uwzględnieniem zwrotów od odbiorców wykonanych w rozpatrywanym okresie.

Pozwala na fakturowanie bez odliczania zwrotów, jeżeli zwroty zostały rozliczone „chlebem na wymianę”.