Navireo to oprogramowanie klasy ERP wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwem. System przeznaczony jest dla przedsiębiorstw, poszukujących nowoczesnego i niezawodnego narzędzia usprawniającego ich działalność. Oprogramowanie zostało stworzone z myślą o firmach średnich, ale może być z powodzeniem stosowane również przez małe i duże przedsiębiorstwa.

Navireo zawiera pełną gamę funkcji potrzebnych do sprawnego zarządzania przedsiębiorstwem – od obsługi działu handlowego, sklepu i magazynu, przez operacje księgowe i finansowe (deklaracje skarbowe i ZUS, rozrachunki, księgi rachunkowe), po prowadzenie działu kadr i naliczanie wynagrodzeń dla pracowników. System dostosowany jest do obowiązujących w Polsce przepisów oraz do wymogów Unii Europejskiej.

Nasza firma zajmuje się profesjonalnymi wdrożeniami Navireo.

Najważniejsze moduły systemu Navireo:

System ERP Navireo wspomaga pracę działu handlowego. Obsługuje całą gamę dokumentów handlowych, takich jak faktury sprzedaży, korekty sprzedaży, paragony czy zwroty detaliczne. Zawiera mechanizm InsTYNKT znany z innych programów InsERT, dzięki możliwościom parametryzowania, pozwala na szybkie i sprawne wyszukiwanie elementów kartoteki towarów czy kontrahentów z poziomu dokumentu, co usprawnia tworzenie nowych dokumentów i przyśpiesza pracę użytkownika.

System Navireo posiada wiele form płatności oraz pozwala na łączenie takich form jak kredyt kupiecki, płatność gotówkowa, kredyt ratalny, płatność kartą kredytową na jednym dokumencie. Mechanizm łączenia form płatności daje duże możliwości dostosowania do różnych sytuacji mających miejsce w danym przedsiębiorstwie.

Moduł systemu Navireo Sprzedaż mobilna wspiera pracę handlowca w jego naturalnym środowisku czyli u klienta w terenie. Umożliwia przedstawicielom handlowym sprzedaż towarów (vanselling) i zbieranie zamówień (preselling). Pracuje na urządzeniach przenośnych z ekranem dotykowym.

Sprzedaż mobilna została zintegrowana z takimi modułami jak Sprzedaż i Magazyn, dzięki czemu użytkownik systemu znajdujący się w terenie ma dostęp do dokumentów i informacji o cenach towarów, stanach magazynowych, kontrahentach itp. System posiada dwa tryby pracy - tryb online (bieżąca synchronizacja), jak i offline (synchronizacja po podłączeniu do Internetu lub sieci lokalnej).

Zamówienia są modułem wykorzystywanym przed zakupem. Zamówienia jest podzielone są na dwie części: zamówienia od klientów (sprzedaż towarów przez firmę) oraz zamówienia do dostawców (zakupy firmy u dostawców). Oba rodzaje zamówień mogą występować w trzech stanach: zrealizowane, zrealizowane częściowo oraz niezrealizowane.

Zdefiniowane zamówienia mogą być przekształcone w dokumenty magazynowe (PZ lub WZ) oraz dokumenty sprzedaży bądź zakupu. Zamówienia zrealizowane częściowo można wykorzystać do stworzenia zamówień różnicowych na niezrealizowane pozycje.

Magazyn

Zarządzanie stanami magazynowymi to jeden z najważniejszych elementów prowadzenia przedsiębiorstwa. Posiadanie w firmie zapasów powyżej stanów minimalnych to dodatkowe zbędne koszty. Z pomocą modułu Magazyn uzyskujemy większą efektywność zarządzania gospodarką magazynową.

System odzwierciedla wszystkie procesy zachodzące w magazynach. Dostarcza aktualnych informacji o stanach, wartości oraz lokalizacji towarów w magazynach.

Pełna integracja modułu Magazyn z innymi modułami Navireo pozwala na automatyczne tworzenie dokumentów magazynowych w oparciu o dokumenty powstające w innych modułach.

Zakupy

Moduł Navireo Zakupy pozwala na ewidencjonowanie dokumentów zakupu w cenach rzeczywistych.

Dokumenty zakupu można generować ręcznie lub przetwarzane z wcześniej wprowadzonych dokumentów PZ (w Navireo Magazyn) oraz zamówień do dostawców (Navireo Zamówienia), albo importowane z zewnętrznych systemów przy pomocy plików wymiany w standardzie EDI++ lub za pomocą Sfery Navireo.

Moduł CRM (Customer Relationship Management) umożliwia budowanie trwałych relacji z klientami. Usprawnia zarządzanie bazą kontaktów, pozwala na łatwe gromadzenie danych i błyskawiczny dostęp do informacji o klientach. Wspomaga różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając przy tym wysoką wydajność i komfort pracy. Pozwala zaoszczędzić czas, sprzyja zmniejszeniu kosztów i polepszeniu wizerunku firmy.

Moduł dzięki swej wszechstronności i elastyczności doskonale sprawdza się w każdej firmie – szczególnie w dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Wspomaga także pracę kadry menedżerskiej.

Mechanizmy filtrowania i wyszukiwania pozwalają błyskawicznie dotrzeć do potrzebnych informacji i starannie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki czemu możliwe jest lepsze dostosowanie działań nawet do pojedynczych osób. Liczne zestawienia pomagają w podjęciu trafnych decyzji oraz przygotowaniu odpowiednich strategii sprzedaży.

Amortyzacja majątku trwałego jest jednym ze źródeł finansowania działalności gospodarczej. Z tego powodu szczególnie istotne jest uzyskiwanie dokładnych informacji o planowanych odpisach amortyzacyjnych i związanych z nimi rozliczeniach podatkowych. Moduł systemu Navireo Środki trwałe pozwala na przyjazne tworzenie planu amortyzacji dla wszystkich środków trwałych znajdujących się w kartotece. Umożliwia w prosty sposób uzyskać tabelę amortyzacyjną dla przyszłych okresów.

Moduł Navireo Środki trwałe jest przeznaczony do przechowywania informacji o wykorzystywanym rzeczowym majątku trwałym, jak również wartościach niematerialnych i prawnych danego przedsiębiorstwa.

Moduł Kadry i płace posiada całą funkcjonalność modułu Kadry, a oprócz tego oferuje bogate możliwości w zakresie naliczania wynagrodzeń. Na podstawie dostępnych danych o czasie pracy i należnych płatnościach oblicza wartość wynagrodzeń, wysokość składek ZUS oraz zaliczki na podatek dochodowy.

Dla każdego pracownika firmy oblicza jedną główną wypłatę oraz nieograniczona liczbę wypłat dodatkowych.

Na podstawie zgromadzonych danych kadrowych i płacowych system automatycznie generuje deklaracje zgłoszeniowe i rozliczeniowe do ZUS, z możliwością eksportu do programu Płatnik, oraz deklaracje podatkowe, które można wydrukować lub przekazać w postaci e-deklaracji.

Listy płac i wypłaty można dodawać na dwa sposoby – według definicji wypłat w umowie (dane pobierane są z umowy o pracę) lub dowolnie (bezpośrednio z definicji składników płacowych naliczanych i wypłacanych w przedsiębiorstwie).

Do wynagrodzeń naliczonych na listach płac mogą zostać wygenerowane polecenia przelewu, które można wydrukować lub w prosty sposób przekazać do systemu homebankingowego.

Moduł Produkcji to zewnętrzna aplikacja - Mozart dla Navireo. Jest to system wspomagania produkcji, który został w pełni zintegrowany z systemem Navireo. Integracja rozwiązań jest kompletna umożliwia automatyczną wymianę danych, obsługa procesu produkcji na każdym etapie – od momentu złożenia zapytania przez klienta (np. oszacowanie daty realizacji zamówienia) przez planowanie, produkcję, aż po wysyłkę produktu do odbiorcy.

Mozart dla Navireo umożliwia bieżący wgląd w sytuację na produkcji. Generuje raporty związane ze zleceniami produkcyjnymi, a także wspiera planowanie produkcji za pomocą narzędzi do tworzenia harmonogramów (automatycznych i/lub ręcznych).